Kur komforts satiekas ar izturību

Garantija un atsaukšana

Garantija:

1. Visām www.carlat.com iegādātajām precēm ir ražotāja garantija.

Informācija par ražotāja garantijas termiņu precei, kas norādīta preces aprakstā.

Gadījumos, ja precei ražotājs norādīs garantijas laiku, kas ir mazāks par diviem gadiem, patērētājam ir tiesības divu gadu periodā, no pirkuma dienas, iesniegt pretenziju par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece izmantota tikai paredzētajos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.

Juridiskām personām, kuras nav patērētāji, ir tikai ražotāja garantijas laiks.

2. Informējam, ka ražotāja garantija ir spēkā tikai tad, ja pircējs var pierādīt:

  1. pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, rēķins);
  2. ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (ja tādu ir izsniedzis preces ražotājs vai izplatītājs)
    1. informāciju par sertificētiem ražotāju servisa centriem var atrast ražotāja vai izplatītāja garantijas kartēs, vai arī to var atrast, zvanot tieši uz ražotāja pārstāvniecību vai preču izplatītāja numuru, kas atrodams uz preces iepakojuma;
    2. Informējam, ka garantijas nosacījumi neattiecas uz precēm papildus piederumiem (piemēram, preču piederumiem), uztura elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji)

3. Ražotāja garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ, un tie ir:

  1. precei ir garantijas zīmogs, sērijas numura bojājumi;
  2. prece netiek izmantota paredzētajam mērķim un netiek ekspluatēta, kā rakstīts preces lietošanas instrukcijā;
  3. saskrāpēta, salauzta konstrukcija, salauzts siets, ūdens izliets nepareizās vietās, preces kopšana paņemta ar nepareizu izstrādājumu, preces iekšpusē atrasti svešķermeņi, atļauta preces iekšpuses iekļūšana kukaiņiem vai jebkura cita zīme, kas liecina, ka prece ir ekspluatēta nepareizi
  4. ja ir radušies kādi barojoša sprieguma, tīkla bojājumi, kas neatbilst ražotāja standartiem, straujas temperatūras svārstības, kā arī citi ikdienas un ārējie faktori, piemēram, sodrēji, dūmi, putekļi, mitrums, skrāpējumi;
  5. ja produktā parādās nekvalificētas remonta pēdas;
  6. gadījumos, kad elementiem ir dabiskais nolietojums;
  7. ja precei ir nelietoti standarta barošanas avoti, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli, kurus ražotājs nav sertificējis lietošanai ar preci, un ja tas radījis preces bojājumus;
  8. uz citām iekārtām, piemēram, akumulatoriem, savienojošiem kabeļiem, uzlādes ierīcēm, garantija neattiecas;
  9. garantija netiek piemērota, ja prece ir nepareizi transportēta un ir radušies bojājumi.
  10. garantija neattiecas uz izstrādājuma dizaina elementiem;
  11. ja pircējs nevar uzrādīt derīgu čeku vai pavadzīmi, garantijas saistības nav spēkā.

4. Gadījumā, ja prece ir bojāta, pircējam ir šādas iespējas:

  1. saņemt konsultāciju pa e-pastu vai tālruni +371 230 77 837.
  2. dodieties uz ražotāja vai izplatītāja servisa centru ar pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu.
  3. apmeklējiet mūsu biroju Rīgā, Aleksandra Čaka ielā 81, LV-1011, Latvijā, darba dienās no 10:00-17:00 (kopā ar pirkumu apliecinošu dokumentu – rēķinu, čeku un garantijas talonu);

5. Gadījumā, ja garantijas serviss neattiecas un pircējs atsakās maksāt par remontu, pircējam ir jāsedz diagnostikas maksa, un pircējs saņem servisa centra slēdzienu par bojājumu. Ja pircējs piekrīt apmaksāt remontdarbus, diagnostikas izmaksas ir bez maksas.

Informējam, ka carlat.com garantijas noteikumi ir izveidoti un saskan ar Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas ir noteikti šajā jomā.

Atteikuma tiesības:

Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu PATĒRĒTĀJS var izmantot atteikuma tiesības un atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt iegādāto preci PĀRDEVĒJAM.

Atcelšanas tiesību termiņš ir 14 dienas:

  • No preces piegādes datuma – ja pasūtīta prece;
  • No pēdējās preces piegādes datuma – ja pasūtījumā ir vairākas preces;
  • Par pēdējo partiju vai piegādes datuma daļu – ja piegāde jāveic pa daļām;
  • No pirmās preču piegādes dienas – ja līgums paredz regulāru preču piegādi.

Informācija par atteikuma tiesību izmantošanu:

  • Atteikuma tiesības nozīmē “paziņot” par atteikumu no pasūtījuma, proti, aizpildīt un iesniegt “atteikuma paziņojumu” tirgotājam.
  • Atteikuma iesniegšanai patērētājs var izmantot tirgotāja “atteikuma veidlapu” vai citu brīvu formu, kurā izteikts “atteikuma paziņojums”.
  • “Paziņojumu par atteikumu” patērētājs var nosūtīt pa pastu vai personīgi.
  • Ja patērētājs piekrīt, “atteikuma paziņojums” patērētājs var izmantot tirgotāja piedāvāto paziņojuma formu interneta mājas lapā.
  • Atteikuma tiesības tiek izmantotas, ja “atteikuma paziņojums” ir nosūtīts vai iesniegts atteikuma tiesību termiņā.
  • Atteikuma tiesību izmantošanas faktu var nodrošināt, piemēram, pasta nodaļas apliecinošie dokumenti vai tirgotāja apliecinājums, ka “atteikuma paziņojums” ir pieņemts.
  • Tirgotāja pienākums ir izsniegt, piegādāt vai citādi nodrošināt " atteikuma veidlapu " patērētājam.
  • Patērētājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanas faktu (termiņā nosūtīts vai iesniegts "atteikuma paziņojums", tāpēc "atteikuma paziņojumu" ieteicams iesniegt rakstiski un lūgt saņemt un saglabāt pierādījumus.
  • Noteikumos ir noteikti gadījumi, kad atteikuma tiesības nevar izmantot.

Atteikuma tiesību izmantošanas sekas:

Ja jūs atkāpjaties no šī līguma , mēs atmaksāsim jums visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no jūsu izvēlētā piegādes veida, kas nav mūsu piedāvātais lētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad esam informēti par jūsu lēmumu atteikties no šī līguma. Mēs veiksim šādu atmaksu, izmantojot tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri vienojies citādi; jebkurā gadījumā šādas atlīdzināšanas rezultātā jums nebūs jāmaksā nekāda maksa.

Mēs varam aizturēt atmaksu, līdz esam saņēmuši preces atpakaļ vai jūs esat iesniedzis pierādījumus par preču nosūtīšanu atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.

Jums ir jānosūta atpakaļ preces vai jānodod tās mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums par savu atteikšanos no šī līguma. Termiņš tiek ievērots, ja preci nosūtāt atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

Jums būs jāsedz tiešās preču atgriešanas izmaksas. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas radusies darbības rezultātā, kas nav nepieciešama, lai noteiktu preču raksturu, īpašības un darbību.

Patērētāja tiesības izmantot preci atteikuma tiesību izmantošanas brīdī:

  • Tiesības pārbaudīt preci – patērētājam ir tiesības preci lietot, noskaidrot preces kvalitāti un veidu, kā arī pārbaudīt preci.
  • Patērētāja atbildība - patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos vai preces izmantošanu pretrunā ar godprātību, ja prece "atteikuma tiesību" brīdī ir izmantota vairāk, nekā tas ir spējīgs, vairāk nekā nepieciešams preces veida atklāšanai vai citiem testiem, kas pārsniedz preces robežas.
  • Produkta izmantošana, lai noskaidrotu un pārbaudītu kvalitāti un veidu, ir jāveic, ciktāl tas ir iespējams veikalā.

Atcerieties! Atteikuma tiesību darbības laikā patērētājam ir tiesības preci lietot tiktāl, ciktāl tas ir preces pārbaudei (ciktāl tas ir iespējams pirms preces iegādes veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces kvalitātes vai veida pārbaudes mērķi. Kā arī preces izmantošana atteikuma tiesību termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī preces vērtības, kvalitātes un drošuma pazemināšana.

Atteikuma tiesības neattiecas uz:

Noslēdzot distances līgumu, jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības (ja neesat vienojies ar tirgotāju citādi):

  • Ja pircējs ir veicis speciālu pasūtījumu, kura rezultātā prece ir speciāli izgatavota pircējam vai tā ir īpaša/individuāli pasūtīta klientam (nav noliktavā un ar šo preci nav plānots paplašināt uzņēmuma noliktavas krājumus)
  • Ja esat parakstījis līgumu publiskā izsolē;
  • Preču piegāde, kas izgatavota pēc patērētāja specifikācijām vai skaidri personalizēta;
  • Ja esat iegādājies preci vai pakalpojumu un cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt;
  • Ja esat parakstījis līgumu, kurā pakalpojuma sniegšana sākas pirms 14 dienu termiņa, un esat apliecinājis, ka zaudēsiet atteikuma tiesības no datuma, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu tiks pilnībā izpildīts.
  • Ja esat iegādājies preci un pēc piegādes tā savu īpašību dēļ ir neatgriezeniski sajaukta ar citām lietām.
  • Ja esat izsaucis steidzamu remontu vai apkopi, tad atteikuma tiesības attiecas tikai uz papildu pakalpojumiem vai precēm, kas nav nepieciešamas rezerves daļas paredzētajiem remonta vai apkopes darbiem.

Pieteikties

Aizmirsāt paroli?

Vai jums vēl nav konta?
Izveidot kontu