Bieži uzdotie jautājumi
KĀDS IR PRECĪZS PIEGĀDES DATUMS?
Precīzs piegādes datums klientam tiek nosūtīts uz e-pastu pēc pasūtījuma apstrādes kopā ar rēķinu apmaksai (pie preces ir norādīti tikai vispārīgie/provizoriski piegādes datumi).
VAI ES VARU IEGĀDĀT PRODUKTU UZREIZ?
Daudzas preces ir pieejamas uzreiz, bet daudzas preces jāsagatavo mūsu darbiniekiem - Jūsu un mūsu ērtībām veiciet pasūtījumu - ar Jums sazināsies uzņēmuma darbinieks
CIK ILGA IR GARANTIJA IEGĀDĀTĀM PRECĒM?
- Fiziskām personām - 2 gadus pēc tam, kad ražotājs un pārdevējs ir ievērojuši LR un ES likumdošanu;
- Juridiskām personām - 1 gads pēc tam, kad ražotājs un pārdevējs ir ievērojuši LR un ES likumdošanu;
- *Ja ražotāja garantija pārsniedz iepriekš norādītos termiņus, ar ražotāju jāsazinās tikai par garantijas prasībām (sīkāku informāciju skatiet sadaļā Garantija ).
Jebkuras neatbilstības, bojājuma vai defekta gadījumā par to nekavējoties jāinformē Pārdevējs un prece jāatgriež Pārdevēja izsūtīšanas punktā ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas. (Juridiskām personām).
Ar mums nevar sazināties - rakstiet mums!
Dažkārt ir liela slodze un viss personāls ir pilnībā noslogots, apkalpojot klientus klātienē vai pa telefonu, tāpēc uz visiem telefona zvaniem šajos periodos atbildēt fiziski nav iespējams – šajā gadījumā iesakām rakstīt e-pastu!